MAJID191(فوتبالی ترین)
MAJID191(فوتبالی ترین)



استیلی:کاظمیان و دیگران منیت را کنار بگذارند

سرمربی پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم باید منیت را کنار بگذارند و به مجموعه تیمی فکر کنند.
حمید استیلی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل صبای قم در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا جا دارد قهرمانی تیم ملی والیبال را به مردم و جامعه ورزش تبریک بگویم.

وی افزود: بازی امروز شرایط خاصی داشت چون ما بعد از بازی با فجر سپاسی فرصت کمی برای ریکاوری داشتیم. از عملکرد تیم در نیمه دوم خیلی راضی نیستم ولی در نیمه اول موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم و روی تجربه بازیکنان توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم. من این برد را به همه هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم.
استیلی در پاسخ به این سؤال که تغییرات مدیریتی چقدر در موفقیت‌های دو هفته‌ اخیر پرسپولیس تاثیر داشته گفت: از زحمات حبیب کاشانی تشکر می‌کنم. سردار رویانیان دراین مدت کوتاهی که بالای سر تیم آمده پاداش‌های خوبی به بازیکنان داده و با آمدن علی پروین بر سر تمرینات انسجام خوبی حاکم شده است. امیدوار هستم این شرایط تداوم داشته باشد و ما نتایج خوبی بگیریم. خوشبختانه در تعطیلات می‌توانیم شرایط فیزیکی تیم‌مان را بالا ببریم و منتظر هستیم تا ببینیم چند بازیکن ما به تیم ملی دعوت می‌شوند تا یک برنامه ریزی خوب داشته باشیم.
سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه جواد کاظمیان زودتر از دیگران رختکن را ترک کرد و آیا این مسئله به خاطر ناراحتی او بوده است گفت: فکر می‌کنم او با خوردبین هماهنگ کرده بود ولی باید بگویم مهم تیم است و فرد ملاک نیست.
وی تاکید کرد: برای ما طرفداران پرسپولیس مهم هستند. به همه به یک چشم نگاه می‌کنم و هر کس شرایط خوبی داشته باشد به زمین خواهد رفت. کاظمیان هر زمان برای ما بازی کرده با تمام وجود به میدان رفته و از عملکرد او راضی بوده‌ایم.
در ادامه نشست خبری یکی از خبرنگاران به صحبت‌های کاظمیان اشاره کرد و گفت این بازیکن اعلام کرده در بین دو نیمه بازی با استقلال اعتراض کوچکی داشته و گفته "چرا" تعویض شده و پس از آن دیگر به میدان نرفته و آیا نیمکت نشینی به خاطر سوال کاظمیان از شما بوده یا دلایل فنی دارد که استیلی در پاسخ گفت: برای ما اصلا "چرا" معنا ندارد چون اگر تعویضی صورت گرفته به صلاح ما بوده است. همه باید به فکر تیم باشند و بازیکنان بدانند منیت باید تبدیل به ما شدن شود و ما باید این هواداران را خوشحال کنیم حال چه در زمین باشد و یا روی سکو. این تیم کوچک نیست و هوادارانش با یک برد و یک باخت خوشحال و ناراحت می‌شوند.
استیلی در خصوص اینکه علی پروین اشاره کرده که این تیم مشکل بدنی دارد گفت: مگر آقای پروین در ورزشگاه حضور داشت؟
خبرنگاران در ادامه به سرمربی پرسپولیس اشاره کردند که او در ورزشگاه بود که استیلی ادامه داد: همانطور که گفتم فاصله کم بین این بازی و دیدار با فجر سپاسی باعث شد از لحاظ بدنی تحلیل برویم. البته ما یک سری بازیکن داریم که باید به خاطر شرایط سنی‌شان مواظب‌شان باشیم که خوب ریکاوری کنند و آسیبی به آنها وارد نشود.
در ادامه نشست خبری خبرنگاری پرسید که شما در فصل نقل و انتقالات به پای خیلی از بازیکنان ایستادید اما حالا که پرسپولیس روی دور افتاده برخی اعتراض می‌کنند نظرتان چیست که استیلی دراین خصوص گفت: همانطور که گفتم ممکن است برخی از بازیکنان ناراحت باشند. من با جواد کاظمیان جلسه خواهم گذاشت چون او به پرسپولیس تعصب دارد. زمانی که با ما قرار داد بست با کمترین رقم به توافق رسید. مهم این است که نباید حرف‌مان را در رسانه‌ها بزنیم و اختلافات را در خانه حل و مشکلات را درون تیم مطرح کنیم. خبرنگار وقتی بازیکن ناراحت است از او مصاحبه می‌گیرد ولی بازیکن هم باید در ناراحتی خودش را کنترل کند و مراقبت صحبت‌هایش باشد.
 سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه رویانیان اعلام کرده بود به دنبال علی دایی می‌گردد و سرمربی راه آهن در حمایت از رویانیان مصاحبه‌ای انجام داده و اینکه آیا این مسئله برای استیلی ذهنیت به وجود نمی‌آورد گفت: قبل از اینکه رویانیان با دایی صحبت کند مسئله را با من مطرح کرد و گفت قصد دارد با یکسری از پیشکسوتان صحبت کند. حتی ایشان دایی را آورد و من هم اعلام کردم که حتما با او صحبت کنید. چون به کارم ایمان دارم و علی دایی را افتخار ایران می‌دانم و امیدوار هستم که ایشان در راه آهن موفق شود.
استیلی در خصوص اینکه امروز پس از پایان بازی راه آهن در ورزشگاه اکباتان مورد تشویق قرار گرفته است با خنده گفت: من دوست ندارم این مسائل پیش بیاید. چون مهم رفاقت و اخلاق است و علی دایی از دوستان صمیمی من محسوب می‌شود و برد و باخت خیلی زود فراموش خواهد شد.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا صبای قم شخصیت یک تیم بالای جدولی را داشت یا خیر گفت: ویسی تیم خوبی را روانه مسابقات کرده و وقتی یک تیم در بالای جدول حضور دارد نشان از شخصیت آن تیم دارد. ما بازی سال گذشته این تیم را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم آنها روی ضد حملات خوب کار می‌کنند ولی دیدید ساختار دفاعی ما بهتر شده و در تعطیلات می‌توانیم شرایط‌مان را بهتر کنیم.
وی تاکید کرد: پتانسیل تیم ما این نیست و توانایی ما خیلی بالاتر از این حرف‌ها است و پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات روند‌مان را بهتر به نمایش می‌گذاریم.
استیلی در خصوص اینکه آیا اردویی برای تیمش در نظر گرفته یا خیر گفت: قرار است یا در داخل و یا در خارج از کشور اردو بگذاریم و رویانیان اعلام کرده که توانایی برپایی اردو و مهیا کردن آن را در خارج کشور دارد.
وی در خصوص اینکه آیا از مشورت علی پروین استفاده می‌کند یا خیر، گفت: صد در صد از مشاوره ایشان استفاده می‌کنم.
در ادامه خبرنگاری تاکید کرد: اینکه شما گفتید پروین را در ورزشگاه ندیدید تعجب آور است و آیا عضو هیئت رئیسه باشگاه در بین دو نیمه به رختکن آمد گفت: واقعا علی پروین را در ورزشگاه ندیدم. هر روز از مشورت او در تمرینات استفاده می‌کنم چون پروین بزرگ این فوتبال است و نظرات او برای ما مفید خواهد بود.
سرمربی پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه آیا عدم دریافت مطالبات بازیکنان در آینده مشکل ساز می‌شود یا خیر گفت: مقداری مشکل داشتیم و دیروز جلسه‌ای با مسئولان تیم برگزار کردیم و قرار شد در آینده نزدیک مشکلات حل شود. چون این تیم متعلق به وزارت ورزش است و وزیر آن تازه مشخص شده و رویانیان خیلی تلاش می‌کند که بتواند تعهدات خود را انجام دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 9 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

اخبار باشگاه منچستریونایتد
اخبار باشگاه بارسلونا
اخبار باشگاه آرسنال
اخبار باشگاه چلسی
اخبار باشگاه اینتر
اخبار باشگاه رئال مادرید
اخبار باشگاه میلان
اخبار باشگاه یوونتوس
اخبار باشگاه پرسپولیس
اخبار باشگاه استقلال
اخبار سایر باشگاه های ایران

 

 رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا
 پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی
 باشگاه پرسپولیس:پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده‌ایم!
 دلخوری مظلومی از خنده بازار
 پیام بلاتر برای علی دایی
 تساوی استقلال در لیگ قهرمانان
 دو بازیکن پرسپولیس بازی با الشباب را از دست دادند
 اورا: منچستر باید در لیگ برتر ناکامی‌ها را جبران کند
 حاشیه دیدار سایپا و تراکتورسازی
 پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس
 پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی
 کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود
 فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین
 جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی
 پیکه تصادف کرد
 حواشی بازی منچستر ولیورپول
 مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد
 علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد
 رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم
 رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390

 

MAJID

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
 و آدرس majid191.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شعر جملات کوتاه زیبا و عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
عشق صادقانه
روابط عاشقانه
وبلاگ یکی یدونه جون (lida nanas)
RaZ
___I LOVE U___
عـکس از همه چی و همه جا
جدیدترین موزیک ها
خودمونی
وبلاگ شیطون بلا
وبلاگ صفورا جون
سایه تنهایی
حرفهای از جنس دلتنگی
وبلاگ عسل جون
هم راز
زیبا بیندیشیم
yaseman
بی تو اسیرم
سکوت
دانلودآسان با لینک مستقیم
XBOX 360
آدم زمینی
گلچین کلیپ های مذهبی
دانلود فیلم سینمای و آهنگ و نرم افزار
خدمات وبلاگ نويسان
ماورا،عشق،داس��ان،شعر،تنهایی
تک ستاره
دیوونه خونه دیوونه
همه چی همین جا-دانلود نرو افزار-انواع بازی-خبرهای جالب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

<-PollName->

<-PollItems->